maandag 26 december 2011

#1 || Interview... MIJ?

Het lijkt mij wel leuk om jullie meer te laten weten over mij. Wie ik ben, wat ik doe, waar ik van hou. Ik kan wel wat random stuff gaat vertellen (zal ik ook zeker doen) maar ik denk dat het leuker is als jullie mij interviewen. Dus stel je vraag (of vragen!) in de comments en misschien beantwoord ik 'm wel! Ik denk dat ik de meeste vragen wel beantwoord. Ik beantwoord de meest originele en de meest gevraagde, dus dat zijn ze bijna allemaal. Ook in mijn (toekomstige) filmpjes zul je wel meer over me te weten komen. 


EVEN KORT SAMENGEVAT: Jij stelt een vraag in de comments, ik kies de leukste/meest gestelde uit en werk het uit tot een interview door zelf antwoord te geven. Ook kun je door me te volgen op twitter en weheartit meer over me te weten komen.

2 opmerkingen:

  1. Wat ga je precies op je blog posten van artikels?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede vraag @boeklover. Ik ben van plan om vooral veel producten te reviewen en ook veel DIY (vind ik zelf erg leuk!). Ik review hier producten die ik zelf handig vind en/of binnenkrijg. Ik wil dat 100% Isabel een soort personal blog is, maar dat niet alles over mij gaat!

    BeantwoordenVerwijderen