dinsdag 27 december 2011

PHOTOS || Picture my life

Ik zoek op internet plaatjes op over hoe ik me nu voel en wat ik nu meemaak. Deze plaatjes vul ik aan met foto's (kwaliteit verschilt en aantal verschilt per keer). Veel kijk/lees-plezier!




Strand... Vakantie. Ik heb nu vakantie en zit ben lekker lui, doe bijna niks... 
.jpg" width="241" />
Kerst, alweer voorbij dit jaar maar nogsteeds staat onze kerstboom er (niet die hierboven). 
Afbeeldingen - Van internet
Mijn vader en broertje hebben appeltaart gebakken (ruikt heeerlijk). 

Ik ben van plan de volgende keer meer (veel meer) plaatjes te doen en niet alleen van internet. Helaas werkte internet en alles niet mee :c

TIP: Volg mijn twitteraccount om meer te weten te komen over mij + tegelijkertijd op de hoogte te blijven van nieuwe berichten op 100procent.tk!

4 opmerkingen:

  1. Leuk artikeltje ^^ ik volg je blog vanaf nu , volg je me terug?x x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje! Het is een beetje kort, maar ja. Ik volg je op Bloglovin' oke?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof artikeltje! :D
    Ik volg je blog ook vanaf nu. :)

    Liefs Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankje! Dat is erg aardig van je :) Ik volg jouw blog ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen