donderdag 29 december 2011

REVIEW || Iseree Peeling-doekjes

Ik ben van plan om deze (eerste!) review heel erg uitgebreid te gaan doen. Maar niet alleen deze, maar al mijn reviews. Hoe meer informatie, hoe betrouwbaarder (vind ik). Veel leesplezier!



ISEREE PEELING-DOEKJES

Naam: Gesichts reinigungstücher (NL: peeling-doekjes)
Merk: Iseree
Te koop bij: Lidl
Bekend van: ///
Soort: De roze variant (voor gevoeligere huid)
.
Aantal: 25 doekjes
Prijs: Onbekend, ik denk 1,79.

Buitenkant:
De buitenkant is een soort zakje en ziet er gewoon erg netjes uit. Er staat op de 'voorkant' duidelijk informatie (wel in het Duits). Maar op de zijkant/onderkant staat in andere talen aangegeven waar deze doekjes voor zijn (deze talen: DE/AT, NL/BE, ES en PT). Ook de ingrediënten staan erop en een kleine beschrijving hoe je het pakketje openmaakt. Dat word gedaan met een plasticje, die je waarschijnlijk wel van baby-doekjes kent. Dat werkt heel handig, het opent en sluit goed. 

Binnenkant: 
Dit product heeft niet echt een 'binnenkant', dus hier kan ik niet echt veel over vertellen. Wel heb ik wat 'experimentjes' gedaan, met een (gebruikt) doekje, om te kijken of het snel uitdroogd. Conclusie: 2 á 3 uur kun je dit doekje wel laten liggen. Wel is het een aanrader om dit doekje terug te stoppen in de verpakking, dan weet je 't zeker!

Product zelf:
Deze doekjes werken in ieder geval fijner dan wc-papier met make-upreinigingsspul (haha). De doekjes kunnen eigenlijk overal goed bij, alleen de ogen wat minder. Dit komt vooral omdat er parfum in zit en dat kan dus prikken als het in je ogen komt bij het reinigen van de wimpers/oogmake-up. Daarvoor is een tip: gebruik parfumloze reinigingsdoekjes voor je ogen. Wat ik nog wel erg handig vind aan reinigingsdoekjes is dat je nooit 'te veel' op een plek krijgt, wat wel het geval is met bijv. reinigingsmelk. Ook zien de doekjes er netjes uit, ze zijn makkelijk uit de verpakking te krijgen en werken ook eigenlijk ideaal.

Conclusie: Dit is een goede budget-tip (eigenlijk mega-budgettip) voor iedereen die make-up er graag afhaalt met doekjes. Voor de prijs zijn ze eigenlijk wel heel goed. Ik ben heel blij met deze aankoop!


Nog een vraagje (niets met de review te maken): Weten jullie misschien een programma/site (gratis) om goed filmpjes te bewerken en op YouTube te plaatsen? Mijn Windows Moviemaker werkt voor geen centimeter, dus vandaar!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten