donderdag 29 december 2011

DIY/IDEE || Grabbeldoos


Het klinkt waarschijnlijk heel raar en misschien zelfs kinderachtig, maar nou en! Ik houd zelf totaal niet van dingen/mensen die voorspelbaar zijn, maar wel van regelmaat. Voor de mede-bloggers onder jullie, de bezoekers, heb ik een leuk idee/tip!


Wat heb je nodig: Pen/potlood, schaar, papier, doosje

Wat ga je doen: Pak een papiertje en schrijf daar random wat dingen op die in een blog voorkomen (review, favorieten, opgemaakt, shoplog etc.). Er kunnen meerdere op een blaadje. Knip die dan uit en 'gooi' ze in het doosje (dubbelvouwen!). Ga net zo lang door totdat je geen ideeën meer over hebt. Vanaf die dag grabbel je dan elke dag een papiertje (of 2) uit het doosje en als je dan bijvoorbeeld 'review' grabbelt, maak je die dag een review voor je blog!

Dit is dus wat ik net heb 'verzonnen' of wat me eigenlijk als idee te binnen schoot. Ik heb dit dus ook gedaan! Ik kon niet wachten met een lootje en heb 'favorieten' getrokken. Ik wil die eigenlijk heel graag doen als artikel, maar deze doe ik eerst haha! 

Wat vinden jullie van deze DIY/IDEE? Ik denk dat dit heel handig is voor 'mensen' die voorspelbaarheid irritant vinden. Zoals ehm... ik. Nou wat vind jij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten