vrijdag 30 december 2011

PERSONAL || Make-up routine

Ik heb, net als de meeste van jullie, meerdere routines die ik dagelijks uitvoer. Routines als make-up routine, eet-routine, slaap-routine... Enzovoorts. Ik ben benieuwd naar jullie routine's!





Make-up routine: Ik doe eigenlijk in de vakantie geen make-up op, alleen als ik echt 'eruit' ga. Dus shoppen, met vriendinnen etc. Ik ben dat niet echt van plan dus ik heb een nogal 'make-uploze' vakantie. Ik denk niet dat mijn huid dat vervelend vind :) Maar normaal gesproken doe ik mascara, oogpotlood en een beetje oogschaduw of blush op. Het ligt ook maar net aan mijn outfit. Ik ben meer van de 'natural beauty' en 'inner beauty' dus vandaar dat ik niet veel make-up op doe. Ik gebruik veel bodylotion en maskertjes, i.p.v. make-up.


Wat voor routines vinden jullie interessant om te weten? Vertel ook iets over je eigen routines!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten